sannatassa

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Susanna - 11 juni 2011 21:23

Ja, i morgon bär det av hemmåt igen.. Vill ju så klart hem till mina kära där hemma men jag hade ju gärna sett att han kom hit i stället, så vi kunde vara här nere ett par dar till!! Tiden går för fort!!


I torsdags var det agilitylektion hos Anja i Bläsinge. Vi fick bekanta oss lite med jaakkosvängen, träna plockhand, skicka på tunnelingångar på långa och snäva avstånd/svängar och att runda hopphinder. Dvs vi har en hel del att träna på nu. Var iväg en sväng i kväll för att repitera lite. Jaakkosvängen får jag inte ritkgit ihop, än! Runda hinret går faktiskt bättre än förväntan och plockhanden VILL jobba lite för högt upp.. Så länge jag verkligen håller handen lågt och tätt intill mig (och har en nagel i ögat på henne) så går det riktigt bra! Tunnelingångarna tränade vi inget på, det får bli på hemmaplan!


Igår, åååå jaa igår! Lillebrors student! Ja och Ida också så klart, lillebrors flickvän! Studenten! Jaa det är något jag skule vilja göra igen! Att stå innanför dörrarna och bara vänta på att klassens namn ska ropas ut i högtalarna. Tiden går såååå sakta!! När dörrarna väl öppnas fattar man att SHIT, NU händer det! Gymnasiet är slut! Allt folk här utanför är här för att fira! Där springer man ihop med sina klasskamrater ut i varsin vit studentmössa och fina kläder och bara, är så glad!!!

Jah, det var en bra dag, en speciell dag med väldigt speciella känslor! Så, givetvis drogs man tillbaka till den dagen, när vi igår stod utanför Åkrahäll och väntade på bror och flickvän! Tänk att det är 4 år sen man själv sprang ut. Himmel tiden går fort!

 

Tillbaka till verkligheten! Tog småvägarna hem från klubben idag. Jag har inte åkt hem än, men jag längtar redan tillbaka!

 

Oh, stötte på den här stiliga lilla herrn på vägen också. Först gick han några meter framför bilen och kunde inte fatta varför jag inte bara körde åt andra hållet i stället! Senare skuttade han av och stannade för långt bort för att jag skulle få en bra bild! Tusan att jag inte hade braobjektivet på!!  

Ovido - Quiz & Flashcards