sannatassa

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Susanna - 14 augusti 2011 11:50

Ja. Blandade känslor. Jag kan ju inte klaga över placeringen!! Slalomen är vårt stora problem för stunden. Hon kommer för fort in och kan inte riktigt hitta rytmen. Förut har jag kunnat ligga straxt före henne och dra henne med mig men gör jag det nu så går hon ur. Har provat några gånger att bromsa ner henne lite och sen låta henne köra själv. Det går lite knackigt och inte så fort men hon klr i alla fall hela slalomen så, det får väl va så..  Vi tappade kontakten lite nu och då och fick inte till så tighta svängar.

Det var en ritkigt rolig bana inte bara rakt fram hela tiden som nästan alla andra klass 1 banor. Men, vi kom hem med en förstaplats av 66 startande och första pinnen i agilityklass 1. Vi sattsar mer på agilityklassen resten av året och hoppas att komma ikapp hoppklassen så vi kan starta klass 2 nästa år.



Nu ska vi iväg med gammla tvättmaskinen och löpbandet till skroten. Lasta in allt i Stefans bil igen och sen blir det film och tacos. Fick så himmla ont i halsen igår.. Har druckit, jag vet inte hur mycket, te och knaprat tabletter för fulla muggar. Snoret rinner och halsen värker. Så det får bli en kureringskväll så vi är pigga i morgon. I morgon, första dagen på jobbet efter 4 veckors semester.. Jaaah... Bara 11 månader till nästa gång :D hehe!


Ovido - Quiz & Flashcards