sannatassa

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Susanna - 6 oktober 2010 18:08

Tycker att jag ståt i köket hela eftemiddagen nu.. Lovade att koka risgrynsgröt till frukosten på jobbet i morgon, det är ju gansaka lättskött men det är ju förståss lite pill med det också. Sedan skulle vi själva ha något i magen med. Tortiglioni med en krämig sås av bacon, paprika och örter. Jaa det var inga större fel på det.. Mätta blev vi i alla fall!!


Onsdag, halvvägs till helg! Ikväll är det MYCKET bra på tvn! Bonde söker fru, Greys anatomy och arga snickaren! Jag som skulle behöva lägga mig TIDIGT... blir inget med det!!! G.A går iof på söndag med men jag VET att tiden alltid flyger ikväg på helgerna så någon vidare tv-tid innan kvällen blir inte av... Har i alla fall inte blivit de senaste helgerna.. Denna helgen är iof ledig. Ska bli skönt!! Ska kolla på ett litet hus på söndag och om jag vaknar i tid ska jag också försöka komma iväg och träna med hunden lite. Det har jag inte gjort sen i torsdags.. Stackars hund! Imorgon blir det av i alla fall, då är det kurs på klubben! Kursen startar kl 18, så jag hinner dit och köra lite med Tassa innan, så kan hon sova gott sen under tiden kursen är!


Hösten! Jodå, nu är den verkligen här! Blåser som 17 och det är kol kol kol svart när man åker till jobbet. Förra veckan fick folk skrapa rutorna.. när jag var sjuk. Nu är jag frisk och nu håller det sig runt 10 grader! Sköööönt jag längtar INTE till den morgonen man ska stå och huttra utanför bilen med isskrapan i högsta hugg! Tycker ju, att när man betalar ås mycke för en parkeringsplatts, att man i alla fall kunde få ha en elstolpe till lite förvärme i bilen! Huu, får gåshud av tanken, vi är ju snart där!!


Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och se vad televisionen har att erbjuda!

Ovido - Quiz & Flashcards