sannatassa

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Susanna - 18 november 2011 15:35

   Här hemma i sjukstugan är det som vanligt.. Snorigt, hostigt, varmt och tyst. Nu börjar locket för öronen göra ont.. Jag hade ju tänkt att jag skulle bli frisk jag. Det verkar inte som att de små gröna har för avsikt att lämna min kropp på ett tag.

I morgon är det ju utbildning.. Speciell sådan. Gunnel Ferm kommer och ska prata mentalitet, det kan man inte missa. Jag kan visserligen sitta där, smitta alla andra och inte höra ett skvatt men då är jag ju alla fall där. Hehe, eller? Äh, jag kanske är bättre i morgon. Får väl ta en stol näära dörrn, så ja kan gå ut och hosta för att inte störa övriga.


Fredag, är ju skönt för dem som inte är sjuka. Vad ska man äta ikväll då? Fredagar vill man ju endå lyxa till det lite. Får fråga min kära när han kommer hem. Nyponsoppa kanske? Inte så matigt.. Nyponsoppspannkakor?? Hmm, njae.


Men, det hära sjuka för ju med sig några goda saker också. Har hunnit med massor av reserch. Men det är saker jag håller för mig själv, tills det är genomförbart så att säga   

Ovido - Quiz & Flashcards