sannatassa

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Susanna - 23 november 2011 12:35


Att starta en kennel på kyrkogården, då kanske kännslorna har gått ett snäpp för långt??
Men det är ju hemskt gulligt av byborna att stå med mat och vatten till den lilla hunden som saknar sin ägare. Dock, tror jag att hunden skulle må bättre av att faktiskt bli infångad och omplacerad i ett nytt hem.

Av Susanna - 23 november 2011 08:23

..för Tassas del. Efterom Ingers söta lilla Elli var lite trött så bytte vi hund. Nyttigt för Tassa som fular sig och är bitvis ohyffsad mot andra än mig. Fot betyder fot och det gäller ÄVEN när någon annan säger det. Kvällen avslutades med lite budföring. Tassa har bara provat det momentet 1 gång innan så det var kul att se. Duktiga hund, lär sig snabbt. Och tack Johan och Inger som hjälpte till!

     


Ryggen känns stundvis lite bättre. Nu kan jag faktikt kliva upp ur sängen på ett hyffsat normalt sätt. Om jag inte ligger på höger sida. Då får jag åla mig lite till en annan ställning först för att slippa att få en muskellåsning.

Undra när agria tänker ge mig mina pengar?? Har väntat en vecka nu, dom liksom behövs!

Ovido - Quiz & Flashcards