sannatassa

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Susanna - 6 februari 2011 17:28

Sitter och tittar på 3an, vad programmet heter vet jag inte med något i stil med semester i sverige... Oh herregud, den ena är värre än den andre.. Varför ska två tanter ut med en husvagn när de inte vet ens hur fanken man kopplar upp den på bilen?! Och ska man köra bil till Stockholm.. Varför kollar man inte upp en vägbeskrivning till hotellet INNAN man åker hemifrån om man nu inte har en gps? Hotelet ligger på söder, Jaaa men vi kör mot centrum bara. Det funkar inte riktigt så.. Så ska dom ligga och smygköra fram i fel fil och vara rena trafikfaror. Jag hittar inte heller inne i stan, DÄRFÖR har jag en gps!!    Och varför ska man ha med en hel STOR kylväska med bara is på sin husvagnssemester? Ja himmel..


Fiskarna har fått fint i akvariet. Nu mera bor alla bebisar uppe i stora akvariet. Lite nya växter och ny möblering av alla stenar - jäkligt snyggt blev det! Så nu har vi ca 60 fiskar i samma akvarie. Det är sååå fint med alla färger!


Hunden och jag har avancerat oss lite och börjat träna in kryp.. Hm, ja.. Det lär ta ett tag. Hon får inte ner tyngden i bakbenen riktigt och jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare. Hon håller sig liggande men tar för långa "steg" med bakbenen så det blir lite för mycke rumpgupp.. Men, vi kämpar på och hoppas på att tekniken faller på platts. Längtar så tills snön försvinner så vi kan få köra igång ordentligt. Började med rutan i höstas och det gick suuperbra! Ska bli hemskt skoj att se om det sitter kvar OCH agilityn så klart! Spåra, gud va jag längtar!


Har föresten suttit i flera dagar nu i kennelträsket, hittat tre kennlar som planerar ett par ritkigt intressanta kullar i år. Hehe jaaa, roligt att kolla runt men tårkigt att det inte finns platts för en till hund i dagsläget..

En vacker dag   


Nu ska det bjudas på chokladpudding här hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards