sannatassa

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Susanna - 12 februari 2011 11:32

Ja, helg ljuva helg   


Jisses vilken fredag.. Stefan berättade efter kvällspromenaden på torsdagen att det kommit en hel del snö men att det var SÅ mycke, kunde jag inte tänka mig. 03.20 gick jag ner till bilen

03.42 hade jag svärande lyckats gunga ut bilen på vägen, ca 50-75m

03.57 chansar jag och gasar upp på personalparkeringen.. Fastnar....

04.12 har jag gungat mig upp på vägen igen och fått in bilen i p-huset

04.15 sätter jag mig på stolen  i kontoret, bara en kvart sen trotts allt jävelskap längst vägen.

Väl på jobbet börjar man fundera på hur dagen egentligen ska sluta med tanke på att MÅNGA inte tar sig till jobbet när SL har stora problem med att få fram sina fordon. I stort sett alla bussar blev inställda. Lastman får alltså aggera taxi!

Kul att dagen gick så himmelens bra!!!!!! Kunde ju inte annat än tycka synd om grabbarna som skulle köra ut alla ordrar under dagen/kvällen..


MEN, nu är det heeelg! Solen skiner, helt vindstilla och lagom kallt. Tassa och jag startade upp med en tur ner på Drevan.. Tråkigt nog hade man inte hunit ploga upp någon promenadrunda där än så vi fick helt enkelt nöja oss med att gå med höga knän ut en bit i snön och sen återvända hem igen..

          


Ovido - Quiz & Flashcards