sannatassa

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Vilken födelsedag det blev!

Av Susanna - 27 oktober 2010 21:14

Kom hem från jobbet och gjorde en tårta.. som blev helt kaos men den gick att äta endå. Lagom tills vi ätit klart middagen och skulle börja plocka fram födelsedagsfikat så ringde det på dörrn. Inga folk väntades så vi tittade lika förvånat på varandra alla tre här hemma. Öppnade och där stod Stefans föräldrar! Vad roligt med gäster!!!! Synd bara att man inte han städa lite innan, här såg ju ut som en svinstia! OCH vilken tur att tårtan blev så pass stor att den räckte till oss 3 som ville ha.. Synd bara att den inte blev som tänkt, smak och utseendemässigt!


     


Är helnöjd med mina fina presenter jag fått under kvällen! Presenkortet kommer att nyttjas till en vågtång och nya vinterstövlar! Armbandet kommer jag VERKLIGEN att använda vid finare tillfällen!! Och blommorna står på köksbordet och bara glänser!!!


Har fått massor utav grattisar på facebook under dagen, Tack så mycket till er! Fick en egen "Grattis Sanna"-rad på whiteboarden på jobbet så där blev det många grattis med och mobilen har plingat flitigt under dagen den med! Det vart ju privken över i:t med oväntat besök! På fredag kommer Mamma och Pappa!!!

Nu är det en SNABBdusch sen sängen!!  

 
 
Josefine

Josefine

29 oktober 2010 14:57

Vilket fick du av Stefan? :)

http://josefineoskar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards