sannatassa

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Susanna - 9 november 2010 16:14

Vilket TRÅKIGT väder!!!!! Blötsnö, blåsigt och KALLT! Plogarna hinner inte med så trafiken går inte fortare än 60-70km på motorvägen och här på småvägarna, går det inte snabbare än 40. Det positiva är: Jag har ju vinterdäcken på    Mötte flera stycken på vägen hem som inte bytt däck än.. Trafikfaror säger jag!! Rakt ut i korsningar och rondeller gled dem.. Kan blir farligt de där!


Jag vaknade i morse av att jag hade lite ont i halsen.. Har ju haft mycke problem med min hals på sista tiden "nej jag smittar inte, enligt läkarna" och tänkte att det mjuknar kanske till efter någon halstablett och när man vart uppe ett tag så imunförsvaret vaknar till liv. Men jag känner nu att allt spring in och ut på jobbet inte är det mest hälsosamma.. Nu gör det verkligen ont och mandeln på höger sida är svullen.. Huu varför kan jag inte bara få bli frisk! Jag som så sällan blev sjuk innan har nu gått från och till hela hösten/vintern. Så trisst! Det blir kurering under kvällen och nya tag i morgon!


Vist är det väl bra tråkigt med missförstånd? Men, vad skönt med människor som  tar upp det och vill reda ut det på en gång!! Internet är ju en hemskt bra grej men OJ va fel det kan bli i en text där man varken har ett kroppspråk eller toner att gå på.


Ovido - Quiz & Flashcards