sannatassa

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Susanna - 12 november 2010 14:09

Efter tre dagar av ryggläge i soffan så börjar det krypa lite i kroppen.. Så idag har jag vart riktigt duktig och bytt vatten i akvarierna och damsugit, så nu är jag helt slut!    Man har inte riktigt samma energi som när man är frisk.. Hyllorna skulle må bra av lite damning också men med min hals och alla nysningar som kommer uppstå såå väntar jag några dagar till med det.


Ikväll får vi ha fredagsmys ensamma jag och Tassa. Herrn i huset ska på bio. Dessto mer popcorn åt oss!!!!! Hoppas tvn bjuder på någon bra underhållning under kvällen! Helgen verkar bli lugn.. Jag vill bli frisk till på måndag så jag tänker nog mest fortsätta med mitt ryggläge i soffan. Har missat en massa bra program i veckan så play lär fylla en hel del tid! Dessutom, efter att dietat ännu en vecka så ska det bli riiiktigt smarrigt med tacos i morgon!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards