sannatassa

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Susanna - 10 november 2010 13:10

Jodå.. Låg med frossa och en oerhört öm hals igårkväll.. Inte ett dugg bättre idag.. Mandlarna ser ut som röd flugsvamp och vid varje gäspning och varje gång jag sväljer käns det som att ett flertal rakblad åker upp och ner i halsen.. Fanken också...


Tassa fyller 3 år idag!!! Har haft liiite lyx idag trotts att jag mest ligger på soffan och jämmrar mig... Rått ägg och korv på frukosten och så slapp hon ju vara ensam hemma alls såhär mitt i veckan! Det är väl en ganska bra hund-födelsedag!?

8 veckor gammal, kan det bli sötare?


Nu har det gått en vecka med mitt minska-midjemåttet-projekt och kan berätta att vågen idag visade -5kg! Synd då att man ska bli sjuk och behöva ligga hemma och vila, nu när man blir så taggad på att åka till simhallen för att simma några längder eller ta en rask promenad...

Ovido - Quiz & Flashcards