sannatassa

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Susanna - 21 december 2010 15:53

Jag har fått heta saker som reklamtorsk och lättlurad de FÅ gånger som jag köpt hem nya produkter för att testa hemma. När jag handlar handlar jag det jag ska ha, och eventuellt förnyar endel produkter med nya varianter som dykter upp lite då och då..  Ja ockej lite skrit blir ju ibland med.. LITE!

MEN...

Herrn, när han handlar, gör allt för att slå något slags rekord i att få så mycket rabat som möjligt när handlingen är klar! Så, kostar ett paket skinka 29,90 och två paket 40kr... Så får man ju rabat om man tar två.. Behövs det två hemma? Neeeeeejj MEN man får ju rabatt! Sådär går det till och onödiga pengar läggs alltså på dubbelpack för att man får rabatt! Stolt som tusan kollan han sedan längst ner på kvittot och riktigt njuter när han säger summan högt... Jag vet inte men jag håller hellre koll på Summa att betala: än Erhållen rabatt: ....

Sen vill man kanske lyxa te att lite ibland.. Då heter det plöttsligt "Det är ju skitdyrt ju.. kolla kilopriset! Det är ju helt absurt!"

Är alla män såhär?


Jaja.. TVÅ julklappar kvar att handla! Får bli morgondagens projekt! På torsdag bär det av ner mot Öland.. HOPPAS verkligen attchefen nu kommer ihåg alla mina böner om att få gå TIDIGT så jag missar mörker OCH snöstormen ner mot söder framåt eftermiddagen!


På tal om snö.. Det har ju kommit bra med snö sista tiden. Vad sa du? Om dom plogar vår parkering?? HAAAHAHAHAHA eeeehh nej... Det gör dom inte! Det är tydligen mycket krävande att köra ETT varv över dem.. Kan ju undra var alla pengar som vi ger för plattserna varje månad, går åt!? Åkte i alla fall iväg igår för att köpa mig en jäkla skyffel.. Lättare sagt än gjort. Biltema - SLUT, ÖB - SLUT, Rusta - NEPP, Maxi - MM.. 500kr! Näe! Jula - SLUT.. .Va 17 gör man!? For till Bauhaus och hoppades för allt jag kunde på att det skulle finnas någon till ett vettigt pris! Å se på fan! DÄR lååg den ju! En perfa parkeringskyffel för 69kr! Jag var inte mycket för Bauhaus innan men just nu, älskar jag stället! Var ju helt hemskt skönt att slippa behöva ta satts för att komma upp på sin platts!!

Ovido - Quiz & Flashcards