sannatassa

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Susanna - 20 juni 2010 13:06

Nej, jag var inte på Viktoria och Daniels bröllop utan ett bra mycket bättre sådant!


Oskar och Josefine! Så fina ni var!! Tusen tack för en underbar dag/kväll!!


    


Så klart måste filmen från svensexan upp på youtube.. dock vill inte ljudet funka så jag får jobba lite på det men det kommer   



Världens liv vid busshållplattsen även inatt.. kl 5 i morse vaknade jag av en HÖGLJUD ung herre som vad jag förstod hade blivit avkasstad från bussen. Med sig hade han en väktare och jag säger bara, jäklar vilket tålamod denna kvinna hade. En eloge till henne! Ja det är hennes jobb men gud va skit hon fick ta och endå så höll hon sig lugn som en filbunke! Efter en kvart hade två väktarbilar och en polisbil anlänt till vår lilla busshållplats här på vendelsö skolväg. Jag tror inte att någon i hela sågen undgick det som pågick där nere. Att EN människa kan föra så mycket liv.. Efter 20 minuters gapande blev det trots allt tyst.. och vi fick återgå till vår skönhetssömn..


Idag, startade dagen upp SENT. Inte förän kl 11 stod frukosten på bordet och med sällskap av Johan åts det mackor med stekt ägg, oboy och kaffe. Stefan och Johan är nu iväg och fixar el i Stefans ena systers hus. Förhoppningsvis tar det inte hela dagen utan att vi hinner grilla lite i eftermiddag. Tänkte sno ihop en ananaspaj till efterrätt.


Nu ska hunden rastas sen bär det av mot Ica Maxi Haninge!!!

Ovido - Quiz & Flashcards