sannatassa

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Susanna - 27 juli 2010 21:59

Telefonen är igång!! I 2 timmar, tellefonterroroserades TRE´s kundtjänst av mig. De jäklarna har telefontid mellan 8-19 och det väljer då att på dagtid uppdatera sina program. VA!? Idioter de kunde de väl gjort på kvällen/natten när ingen behöver få tag på dem! Nu har jag i alla fall aktiverat mitt sim-kort och telefonen är i bruk!! Samma nummer som innan men jag har inte ett enda nummer till någon av er andra, så ni får gärna skicka mig ett sms eller slå mig en signal, så jag fårera nummer igen!


Klubb-byte är också genomfört. Ska bli skoj att hamna på en lite mer allround-klubb!  Nu vet jag inte riktigt hur det funkar med tävlingar och så vad man nu ska ange för klubb.. Hmhm.. Får ringa SBK i augusti när de öppnar igen.


Imorgon blir det öland. Ska bli hääärligt!!! Synd bara att mamma och pappa jobbar... Jaja, vi får nog tiden att gå. Har ju nära till bläsinge och strandtorp!! Hoppas bara vädret håller i sig nu!! Kanske kan ta och hälsa på lite mostrar och kusiner! OCH farbror för guds skull. I alla fall några dagar ska vi till småland till den underbara lilla gården som jag tillbringat varenda lov på när jag var barn. Massa minnen har man!!


Mer vågar man inte planera.. poff säger det väl så är semestern slut..!! Så är det ett helt år kvar, tills nästa semester!

Ovido - Quiz & Flashcards