sannatassa

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Susanna - 5 maj 2011 16:17

Måndag

Startar dagen hos doktorn. Sjukskriven veckan ut för att verkligen vila ryggen! Men, inga svar från röntgen än..


Tisdag

Vila, vila och vila. Vid frukost lossnar också den lilla "ståltråd" jag har i underkäken efter att jag hade tandställning under skolåren. Så tre av fem fästen lossnar vilket är väääldigt störande. Den dära grejen rör sig varenda gång jag pratar eller äter. Får en tid hos tandläkarn på torsdag!

Under kvällen körde agilitykursen igång. "Tur" att det inte är jag som ska springa med hund utan bara prata och visa.


Onsdag

Lugnt och skönt. Tassa och jag låg i soffan framför tvn heeeela dagen!


Torsdag

Iväg till tandläkarn, 400 spänn för att limma fast den där tråden igen...

OCH, efter all vila känns det "peppar peppar" bättre och bestämde mig för att testa lite gränser. Tog hunden och åkte till klubben. Satte ihop en 19 hinders bana. Hej vad det gick undan!

  Nu är mina ritkunskaper inte så bra men påt ungefär, såg den ut såhär. Sista tiden har det inte blivit mycket till banträning med tanke på att jag knappt kunnat röra mig.. Det har under de senaste veckorna bar blivit en jäkla massa tunnel och kontaktfältsträning. Det behövs iof med, med tanke på vad vi tappat tempo på banan vid jusst de hindren... Men det är inte lika kul!

Hur eller hur, gick det hemskt bra idag!   


I morgon

Är det dags för tandläkarbesök nr 2.. Hade jag nu vetat att han hade fått ett återbesök i morgon, så hade jag kunnat lugna mig med trådfästandet och tagit det samtidigt som undersökningen. Därav sluppit betala dessa 400kr idag..

Herrn i huset ska ut med jobbet så det blir tjejkväll här hemma för mig och Tassa. Bonde söker fru och kycklingkebab har jag bestämmt! Tror inte hon misstycker!


Helgen

Inga planer!

Ovido - Quiz & Flashcards