sannatassa

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Susanna - 28 maj 2011 18:08

Haha! Jaa jisses! Jag sakanr nästan ord!


Förr helgen i nynäshamn gick jag misste om vår första pinne när jag krockade med A-hindret.. Idag i väsby gick det SÅÅÅ bra. SUUPERLÄTT bana verkligen, det lättaste jag kört MEN, så är hon lite för snabb för sig själv i slalomen och missar en port på mitten av slalomen. Snabba beslut gäller. Avbryta och göra om? eller ignorera och bara köra. Det är först nu senaste gångerna som det börjat flyta på bra i agilityklassen så därav beslöt jag att bara dra på.


I hoppklassen var nog mitt sämsta lopp om man ser på handlingen MEN vi knep endå en pinne och inte vilken som hellst! Uppflyttningspinnen! Så, hejdå hoppklass ett, hoppklass 2 here we come! Vissa delar hade jag kunnat göra så mycke bättre men min superstjärna till hund förstår mig trotts mina misstag!


Hoppklassen


Agilityklassen


Nu får det verkligen bli skärpning i agilityklassen så vi kommer ikapp!



Ovido - Quiz & Flashcards