sannatassa

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Susanna - 15 maj 2011 22:19

Japp, så var helgen slut! Synd att den inte var längre, men rätt skönt att vara hemma igen.

Dagen startade vi upp med att bada i Bläsinge och geocacha i Gårdby hamn. Geocach är alltså en form av skattjakt. små saker, oftast loggböcker, som finns runt om i hela värden som man ska hotta med hjälp av en gps. Kul grej! Efter det var det dags att börja ge sig uppåt i landet igen. Det blev en kortare omväg förbi Bubbetorp. Denna myyysiga gård där min farbror & Anette bor och där jag tillbringat såå mycket tid som barn. Massa djur att titta och klappa på. Var tvungen astt ta kort på deras gigantiska tjur. Jag skojar inte, han ÄR gigantisk!!

Nu, är vi hemma igen.... visserligen skönt, men jag skulle gärna stannat ett tag till! Har dessutom plockat fästing på Stefan.. Jag är GLAD över att dem inte verkar gilla mig!!


(Klicka på bilderna för att forstora)


     


 

     


Double rainbow på vägen hem. Det händer inte så ofta!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards