sannatassa

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Halva semestern har gått

Av Susanna - 31 juli 2010 21:12

Jösses, vad tiden försvinner!! Två veckor har bara svushat förbi!! Iof, två veckor kvar men.. Jösses!!


Är fortfarande på Öland. Underbart!!


I förrgår var vi på Leos lekland med alla små kusiner. Skoj! Massa rutchbanor och klättrande.. vaknade med träningsvärk båda här och där dagen efter!


Igår stack vi iväg till klubben för lite träning på bakom och framförbyten. När jag kört några varv så kom Camilla och Per. De hade med sig en banskiss och jag måste säga att det var en BRA bana. Vilken träning det blev! Roligt också, att det gick ganska bra. Det var lite slarv i slalomen, av någon anledning så missades ingången OCH en port i mitten.. hmhm.. Tassibrassijag trode vi var över det där nu!! Och lite nerslag.. Fasen att jag är så seg och hinner skicka henne på nästa hinder innan jag uppmärksammat det. Skulle behöva bryta direkt och ta om! Jaja, över lag, så är jag supernöjd med träningen. Jätte kul också att ha lite sällskap och få prata lite!


Idag har vi cruusat lite över ön. Var i rälla en sväng och så tog vi turen via färjestaden hem. Var på Kalles! Köpte ett läderkoppel, ett retriverkoppel, en dummis, 1kg märgben och en visselpipa för 300kr!!! Tänkte börja köra lite aportering som omväxling. Har lixom inte någon lust för spår nu för tiden så vi får variera oss lite.. Får bli lite aportering nu ett tag.. det är smidigt och går att köra lite överallt! Ska försöka hitta ett mångpack dummies för inte så mycke pengar.. tänkte jag.. och få igång direngeringen lite mer seriöst!


Nu ikväll har grillen vart igång.. senare bär det av till björket! Blir intressant att se hur många % av besökare som än under 17 och bara är där för att det är tufft att supa?!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards