sannatassa

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Den neutrala dagen

Av Susanna - 2 november 2010 16:22

Måndagen, då är man oftast trött men endå utvilad efter helgen

Onsdagen, mitt i veckan! Halvvägs till helg!

Torsdag, BARA en dag kvar!

Fredag, I morgon är det helg!!!!!!

Men tisdagen... Den är varken början eller slutet av veckan.. Den är varken bra eller dålig.. En neutral dag! Jag hade en plan för min tisdag men den gick i kras..

Tänkte försöka förbereda mig inför jul och for iväg för att köpa en våg. Hittade en på Jula så nu finns inga ursäkter längre! Nu är det bara att väga in sig och köra igång!


Vad tomt det är nu, när kursen är slut.. Det blir en hel vecka att  bara vara hemma nu. Kanske man kunde få lite ordning på sin egna träning! Får man hoppas att det blir halvlånga dagar på jobbet framöver, så man hinner ut innan det blir mörkt!




 
 
Madde

Madde

2 november 2010 18:49

Kom ihåg att du ska ha fika i veckan!!! :)

http://layyourhands.blogg.se

Susanna

2 november 2010 19:24

Jag blir ju utbudad hela tiden! Vickan skulle ju ha nu!

 
Josefine

Josefine

4 november 2010 13:15

Jag håller med om tisdagar - vad ska vi med dem till??? Hittat ngt hus än?

http://josefineosrkar.blogg.se

Susanna

4 november 2010 15:39

Precis!! Onödig dag! Näää inget hus än.. Vi verkar dra oss åt FÖR vattenskadade eller för små hus :) Men det dyker nog upp något, så småning om!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards