sannatassa

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Susanna - 4 maj 2012 16:38

.. Till råga på allt elende så medicineras nu mitt lilla hjärta här hemma för UVI. Så nu är det en himmelens massa tabletter/dag och så nytt schema för sprutorna, blir att sätta påminnelse på mobilen! Varanan måndag är ju lätt att komma ihåg men strödagar är desto värre. 


Förkylningen Mystiko verkar inte riktigt kunna bestämma sig för om den ska bo kvar eller lämna min kropp. Ena stunden är jag täppt, andra är det som vanligt för att i tredje stund snora som en galning. 


Underlånghelgen som precis varit så har det varit 4dagars tävling på klubben. Då solen sken som mest var jag där och titta en stund mitt på dagen för att kolla på lite skydd-deltagare. 


Har hittat ett (för mig) nytt program att redigera bilder i. Inte direkt photoshop men lite roligt att använda och inte så avancerat.


            

Ovido - Quiz & Flashcards