sannatassa

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Susanna - 14 maj 2012 17:57

Först, måste jag ju få meddela hela världen att vi kommer att konkurera med er ute på tävlingsbanorna! Innaför dörren, när jag kom hem idag, låg ett brev från Svenska Kennelklubben. Snabbt som bara den slet jag upp kuvertet, tittade längst ner på bladet och ser att rutan beviljas är ikryssad och båda hennes mediciner står med. 

Jag har läst mycket om det där med dispenser och sett att den ena efter den andra nekas.. Det känns riktigt bra att inte behöva sluta med allt som vi jobbat så hårt med! Vi har inte kämpat i onödan.


Min förkylning kommer och går fortfarande. Frisk två dagar, snuvig och slö den tredje. Va sjutton är det här för långdraget skit?! (rent ut sagt.. så är det en skitförkylning)


Tassa har fått premiärbada. Hennes kondis har hållt i sig riktigt bra under vintern och hon hade mycket energi och kraft att ge i vattnet. Klorna däremot, behöver vi inte klippa på ett bra tag. Efter hennes repor upp och ner för den lilla bergskanten så slipades klorna ner till i stort sett noll. 

 



Slapparlördag hemma i soffan nedan

 



 
     

Ovido - Quiz & Flashcards