sannatassa

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Susanna - 22 januari 2010 19:22

Detta är inte min första blogg. Jag har helt enkelt tröttnat på bloggsida.se. Det är en himla massa uppdateringar och serverbyten som gör att sidan stängs ner stup i kvarten och nu är jag såå trött på det. Reslutatet blir en annan blogg och eftersom nästan alla andra använder sig av just denna blogg så, gör jag det med. Vill du läsa tidigare inlägg så finns allt kvar på rosenbona.bloggsida.se. Jag ska försöka få över bilder och filmklipp till denna blog men det får bli en dag då jag inte har bättre för mig. Typisk söndagssyssla ellerhur? Jag har inte riktigt fått kläm på alla inställnings man kan göra på denna blogg, ska saningen fram är jag inte jätte sugen på att ha kvar orginallocken.. tycken den är lite trisst MEN som sagt, söndagssyssla.


Fredag

Vist är det bra skönt att bara sitta hemma en fredag? Bara ta det lugnt efter en hel vecka med TIDIGA mornar. Stefan har parkerat i sovrummet, handboll, faller inte i mitt intresse så hunden och jag har tv-rummet helt för oss själva. Det är dock ganska mycket reklam så varför inte passa på att blogga?


Helgen

.. är så gott som uppbokad. I morgon kommer det hit vänner. Lite mat, spel och Robinsson, så klart. På söndag är det husvisning i nynäshamn. Jag vill jääätte gärna flytta till hus, men jag är inte ett dugg sugen på nynäshamn. Hur eller hur, det är gratis och inte bindande att gå på visning så, så får det bli. Söndag eftermiddag är som vanligt uppbokad av fortsättningskursen på klubben, som jag är hjälpinstruktör för. POFF, så är det måndag igen!


Jag skulle behlva göra något lite anstängande för hunden. Senaste tiden har det bara blivit promenad, promenad och promenad. Kanske plockar fram lite köttbullar och klickern i morgon. På skoj tränar vi lite freestyle och har nu kommit överrens om att vår nästa utmaning är baklängesslalom.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards