sannatassa

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Susanna - 25 januari 2010 14:51

Stackars lilla Tassa! Här får hon ligga i sin ensamhet när vi jobbar båda två. Inte nog med det, stackarn har fått magbekymmer idag. Stefan kommer hem över lunchen och håller henne sällskap och såg olyckan ligga på golvet i hallen. OOOMM hon mådde dåligt över att möta husse vid dörren. Herregud, hon vet ju att man inte får, men vad gör man när man bara inte KAN hålla igen och ingen är hemma som man kan säga till! Stackars lilla Tassa. Har man själv haft diarré, då vet man att kommer det, så kommer det. Då går det inte att hålla igen! Helt slut verkar hon vara, lilla skruttan.


Hur som helst. Måndag. Nya veckan är igång och klockan är åter igen ställd så man kommer i tid till jobbet. På onsdag ska jag på jobbintervju på agria djurförsäkringar. Ska bli intressant att se vad de har att erbjuda!


Slog en snabbkoll på ölandsbrukshundklubbs hemsidas agilitysida och såg att de ska ha en träningstävling i februari. Jag är liiiite sugen på att vara med! Så, jag tänkte försöka stå på mig i morgon och sluta när jag ska sluta i stället för att ta den där sista matordern så man bli kvar så länge! Det ligger visseligen snö på planen men lydnadplanen är ju skottad och om ingen annan är där så kanske man kan dra det till den planen så man får träna lite. Nere på öland har de fixat ridhusträning med... sådant verkar inte existera här uppe :(  har letat som en idiot utan resultat. Det får vi se till att ändra på till nästa år!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards