sannatassa

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Susanna - 19 augusti 2010 15:57

När klockan ringde i morse kl 04.45 och jag tittade ut trodde jag att klockan fått knatt. Såg ut som mitt i natten!! SÅ mörkt.. insåg snabbt att hela himmeln var täckt av svarta regnmoln. Var bara att plocka fram regnjackan!!


Liite att göra på jobbet idag. Så, vi var några st som knatade bort till bowlinghallen! Det är ju helt otoligt roligt med bowling men.. jag är ju så dålig!! Mer mer mer!!!


Så, lagom till jag skulle hem så hade allt vatten runnit undan och solen sken. Hunden verkar pigg igen och jag passade på att åka till klubben!! Alltså.. satte upp lite hinder här och var och jösses vad bra det blev!! Fick med alla byten, rakor, inbromsningar och jaaa rubbet. Kunde hamna i de flästa vanliga situationer på en klass 1 bana. Och hon är ju så duktig!!!!!! Söta lilla hund va duktig du är!! Nu är det bara de där jäkla balanshindrena som vi ska få upp lite fart på sen bjuder vi på hård konkurans på septembertävlingarna. 


  

Resultatet av en lyckad träning! En mycket nöjd fröken kommer sova gott i natt!

Ovido - Quiz & Flashcards