sannatassa

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Dåså!

Av Susanna - 16 augusti 2010 18:16

Nu var första arbetsdagen efter semestern avklarad! Har varit 4 häärliga veckor och gud vilken ångest jag hade igåt kväll.. Kändes ganska skönt när jag satt emig i bilen i morse trotts allt. Vist har man saknat stället och arbetskamraterna lite!!  Så nu börjar vi om, på ny kula, till nästa sommar!


Tassabrassa och jag var iväg igår och körde lite agility. Vet inte riktigt.. Är inte samma "go" i henne som det brukar vara. Jag hoppas att det bara var en trött-dag.. eller kanske lite energitork från lördagens sjöbesök! Idag har vi vila. Kanske plockar fram klickern lite senare. Något jag verkligen skulle behöva plocka fram annars är kammen och borsten! Nu är den roligaste perioden av alla igång! .. päls överallt.. Och ska jag endå ut och borsta kan jag lika gärna passa på att köra lite lydnad också...


Har fått tag på ett tält. Ett reklamtält, rött och svart, från pro plan för en mycket billig peng!! Så nu kan det blåsa och regna bäst det vill på septembertävlingarna!!


Jaa Stefan åkte iväg för att köra fresbegolf.. Jag funderar på att lägga mig på sängen med en bok en stund... Eller gå ut och träna lite.. eller ta fram dammsugarn.. finns en himla massa  eller- saker här hemma.. Faaast jag är ganska trött efter dagen, sååå en bok i sängen förtjänar jag..


Resten gör jag i morgon..   



 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 augusti 2010 19:01

Utställningstält är alltid bra och ha. Själv har vi satt upp ett "partytält" i småvovvarnas hundgård för att de lättare ska kunna vara ute om det är lite dåligt väder :)

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 augusti 2010 20:14

Sv: Exakt! :)

Det finns många bra sätt att göra det lite roligare för vovvarna :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards