sannatassa

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Susanna - 29 april 2010 20:49

Jaaa.. vad ska man säga. Jag blir llite ledsen.. Innan jag anmälde mig till agilityursen så hade jag mailkontakt med kursledaren om vad vi kan och vad jag vill få ut av min nästa kurs.. Fortsättnigskursen skulle passa perfekt sas det då..

Jah.. ikväll var det kursens 3 tillfälle och jag vet inte vad jag ska säga. Vi skulle gå i stationer.. stationerna var balansbom, däck och en slalom på 2 portar.. Jag pratar med instruktören och vi kommer överrens om att jag ska vänta tills kursen är slut för de två instruktörerna skulle själva träna efter kursen och då sätta upp lite kombinationer och så.. Det lät ju jätte bra! Då skulle jag få lite utmaning.. Jaa.. vad det blev av det vet jag inte.. den ena tränade lite knackig slalom med sin hund och den andra tränade kontaktfält på en bräda på marken.. Hmhm.. Jag satte upp en kombinaion som jag tränat på hos Annica Aller men det gick inge vidare och instuktörerna var så inne i sitt så.. tillsut packade jag mina saker och gick.. Och jag kan säga som så, att dem kan styka mitt namn ur deltagarlistan.. Jag har lärt mig mycket hos Annica och jag kommer fortsätta ta lektioner hos henne. Bara så tråkigt att man lagt flera 100lappar på kursen nu och så blir det bara pannkaka.. Inte ens pannkaka föresten för det blir bara skit..

Synd! Jätte trevliga tjejer som har kursen men tyvär.. tror jag att vi ligger på samma nivå och på den "nivå" som jag behöver hjälp har de inte tillräcklig kunskap..


OVÄDER!! När vi gick från klubben började det regna.. när vi satte oss i blen blev himmeln KOLSVARToch längs vägen hem lystes hela omgivningen upp av flera blixtar! Dunder och brak hörde man in i bilen TROTS musik och ljudet från bilen.. Riktigt mysigt faktiskt!!


Jaja.. Nu puttrar älggrytan upp igen och riset kokas.. Så får det bli SEN middag, en dusch och så sängen.. Nya tag i morgon! Dessutom är det valborg i morgon och då vankas det firande hos Oskar och Jossan. Ska bli trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards