sannatassa

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Susanna - 3 maj 2010 18:24

Skoj!! När det går framåt!!


Jaa så har fresbegolf-säsongen dragit igång vilket betyder att det blir endel ensamma kvällar! Tur att man har hunden att lägga sin tid på.


Igår bar det av till NetOnNet och köpte en ny kamera. Skoj med en lite bättre kamera!!! En Fujifilm S1800. Inte någon värsting värsting med funkar super för det vi ska ha den till dvs lite foto på skoj och filmning från träningen! Skön att hålla i och lätt att använda!


Ibland ångrar man att man inte ständigt sitter med kameran i hand! Igår stannade vi bilen 4-5m från två helt GIGANTISKA älgar!! Innan jag han få upp kameran ut väskan så han de ju s¨å klart sprinag in i skogen.. Nåja, fick en snabb bild på den sista. Men vilka fina bilder jag kunde fått med tanke på att de stod så nära på öppen mark!


Måndagen är nu över. Veckans första dag. Bara 4 dagar till helg! Jösses vad helgerna går fort MEN jag är så lycklig att jag hittat ett jobb där man faktiskt får ha helg! Förut jobbade jag varranan.. så var lördag för mig lika tråkig som måndagen. Helg? Vad var det?? Nu verkligen uppskattar man helgerna! Skönt!!  


Denna månaden vankas det födeledagar nere på öland. Lilla pappa och lilla kusinvitamin! Nästa helg bär det av ner mot solen och vindarnas ö! Ska bli skönt att komma hem! Inte för att det var så länge sen man var nere men nu när man bor 50 mil bort, så upskattar man "hemma" så mycke mer!

Ovido - Quiz & Flashcards