sannatassa

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Susanna - 11 maj 2010 19:04

Tack Tack Tack Tove, vad snäll du är som fäljde med som sällskap och filmare på träingen idag! Några av snuttarna läggs så klart upp här nere i bloggen men först lite tjat!

Jäkla hund.. tuggade sönder (vilket i orningen vet jag inte) läderkopplet idag! Jäkla jäkla hund! Dem är dyra!!!!! Jätte jobbigt att hitta ett koppel som ligger så bra i handen som detta OCH det förra.. och föera 100 lappar kostar det också! Jäkla koppelmarodör!! Men jag älskar dig endå mitt lilla troll!


Ingen mobil idag heller!! GRR!!! I morgon är det sista dagen då SKA jag ha den!!!


Nu är klockan redan 19.. TUR att Stefna är iväg och frisbegolfar så man har lite tid att göra såna där grejjer man inte vill göra när han är hemma! hade ju tänkt börja packa lite ikväll men det kan jag nog fetglömma!! Käre värld, måste få undan tvätte, renskriva prisudersökningen och laga middag! Sen är det upp vid 4 i morgon bitti så det blir sängen tidigt!!


Hur eller hur.. här kommer lite film för den intresserade

Ovido - Quiz & Flashcards