sannatassa

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Susanna - 8 maj 2010 15:56

Så skönt, att ha det mesta som man skulle gjort i helgen gjort!


Bebisfiskarna har fått nytt vatten!


Blommster på balkongen - Omplanterade och uppsatta. Hoppas nu de klarar de sita kalla nätterna. Okej.. jordgubbarna, smultronen och clematisen fixades till förra helgen men vi fick i alla fall upp lite röd färg idag!  

  

Ramen som köptes har nu fått sin uppgift att visa upp planchen som stått och dammat i ETT ÅR!!! Shame!!

  Och.. vår lilla vårgeting har fått flytta ut i naturen. Efter att ha bott på vår balkongdörrs insida några dagar!



Så, nu känner jag att jag får ta det lite lugnt resterande timmar av lördagen! Klockan är redan eftermiddag och det är ju et UNDERBART väder ute..     

Jäkla skit väder.. skulle vart iväg och tränat.. hur sugen är man på det när det renar, blåser och är kallt??? Inte ett dugg!!! På TISDAG skulle solen kanske koma fram.. buhu blähä.. det går jag inte med på!! Stefan skulle spela fresbegolf i helgen.. ellerhur!?!?


Måste komma ihåg att maila Annica om en ny agilitylektion.. det känns som att vi lixom.. står still!? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska försöka få med mig någon vänlig själ någon dag framöver och sätta upp en bana. Finns massa banor från klass1 tävlingar som varit under 2009 men det är ju så jäkla tråkigt att sätta upp och plocka in ensam..


Ikväll är det partaj, jag är inte jätte sugen. Har varit en seg vecka, inte kunnat sova om nätterna ocg inte mått så bra.. så för mig blir det en kväll hemma! Grekisk pyttipanna står på menyn. För dig som inte vet vad det ärså är det potatis, morot, lök, feta och tomat som man skivar och lägger på en plåt in i ugnen.. det serveras till fläskfile.. som man tillagar på det sätt man vill! Smaskens!!


Nu ska vi se reprisen på arga snickaren!

Ovido - Quiz & Flashcards