sannatassa

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Helgen och veckoplanering

Av Susanna - 23 maj 2010 16:41

Vilken skön  helg!! Suuperfint väder fredag & lördag. Har solat, badat pool och grillat. Köpte hem vattenmelon igår och jösses, vad min lilla hund gillar det! Många hundar äter skal och hela skiten men min lilla donna, hon äter minsan bara det röda, sen vill man ha en ny!! Idag, är det mulet och regn vilket på ett sätt är BRA, då blir lite saker gjorda inomhus också. Ska ju tydligen vara skit tråkigt väder hela veckan..

En hemtelefon är köpt så numera finns vi att nå även på ett 08nr! Nummret har vi iof haft i ett och ett halft år men nu, som sagt, finns även en telefon som kan ta emot samtalet. Försten som ringer hem till oss är?????? Ja, det återstår att se!!  


Hur eller hur så finns ju endel planer för veckan..

Måndag = Jobb och kontaktfälltsträning.. lite beror det på vädret.. om det blir mer än kontaktfällt eller inte.. inge skoj att släpa fram en hel bana om det regnar... Sara kanske vill med?? Jag smsar!!

Tisdag= Jobb

Onsdag= Jobb och Annica Aller träning.. näst sista inför tävlingen!

Torsdag= Jobb

Freda= Jobb

Helgen= planering inför tävlingshelgen, brännboll med mathemfolket och inte att glömma, MORSDAG!!!

Någon dag i veckan.. måste vi här hemma komma iväg och springa lite också.. jisses snart sommar!!! Är på ett sätt jävligt glad att knytbikinis finns!!!   


Nu väntar söndagsmys med tacos och film!!!


 
 
M i z c a - FOTOTÄVLING

M i z c a - FOTOTÄVLING

23 maj 2010 17:00

Film blir det nog ingen här .. men tacos! Kanske om vi hinner eftersom vi om en liten stund får hem svärfar eftersom maken min fyller år .. Ilandsproblem på högsta nivå =) Sååå sugen jag blev på vattenmelon nu!

http://www.rodeback.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards