sannatassa

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Susanna - 9 mars 2010 15:40

Så ser han ut, vår nya pipkille. Liten och lagom, passar bra i fickan! Nu kommer vi att klara ALLA störningsmoment i världen! Vad är en skock springande hundar mot en en piplarsson? Eller? Ja, jag hoppas det i alla fall. Pipleksaker har ju en tendens till att fånga hundars uppmärksamhet. Ikväll är det allmänträning på klubben och jag ska dit och träna pasivitet.. Vi ska bara sitta där och ha tråkigt jag och Tassa! Har en känsla av att hon kommer sjunga fint för hundarna och människorna som spatserar runt på träningsplanen!


  


Det töar på bra här uppe! Jösses vad det droppar från taken och jäkeln vilken is det blivit på vår parkering!! Suuuuper! Hoppas hoppas att det fortsätter så jag kan boka en agilitylektion hos Annica Aller! Jag längtar super mycket! Det verkar vara en bra tjej med en hel del i ryggsäcken så, det ska bli skit skoj att testa! Agilitykursen på klubben är uppskuten till april-maj.. om klubben nu hinner bli sig lik tills dess.. Såg att tävlingskursen nu kommer att pågå SAMTIDIGT som min fortsättningskurs.. hmm.. tråkigt att det krockar.. Jaja..


I morgon är det onsdag, då har halva arbetsveckan gått. Ja jösses, vad tiden rinner på!


Nu är det middagsförberedelser på schemat, sen ska jag banne mig vila. Har fått huvudvärk såhär en solig eftermiddag som denna. Inte bra, jag som hade hoppats på en promenad i solskenet. Det får bli senare!!

Ovido - Quiz & Flashcards