sannatassa

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Susanna - 24 mars 2010 20:12

Just nu är det väääligt mycket som snurrar i den allra översta delen av min kropp.. Vad ska hända nu? Hur blir det egentligen? Har jag gjort något tokigt? Skulle jag gjort något annat? Ska jag fortsätta? Vad ska jag göra?

Herregud.. I två dagar har jag haft ont i magen av maginfluensa.. Nu, är det mer av ren jäkla oro. Jag med mina panikångestattacker.. Det bordar ju gott för nätterna den närmsta veckan det här...


Jaja.. frisk och kry är jag nu i alla fall.. Fick nyss höra att jag inte får jobba i morgon.. att vi är uppdelade i två lag, ska bli intressant att se hur det kommer att gå. Det blir endast EN arbetsdag denna veckan. Inte skoj för nästa månad och jag hoppas inte att det tänker fortsätta såhär..


Nu ska hunden rastas sen väntar sängen.. lika bra att hålla tidsrytmen, trots att man inte får jobba.. Blä..

Ovido - Quiz & Flashcards