sannatassa

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Susanna - 28 mars 2010 20:30

Vilken helg.

Först barnkalas.. sen har jag plötsligt blivit konstnär.

Jag fick för mig att jag banne mig skulle måla en tavla! Såg en film på youtube.. tjejn målade sina hundar på ca 10 min.. Det såg ju inte så svårt ut. Så, när vi endå var på hornbach i morse så passade jag ju på, tavla, penslar och akvarell färger! Idag har det målats ska ni veta!


Den är inte riktigt klar.. men det börjar likna Tassa i alla fall   


Man ska ju inte se på nära håll... och ska man fotografera så blir det på nära håll.. har lite mer färgblandning framför mig så alla bruna smälter ihop, träden ska få lite färg och ja... sen anser jag mig klar.. Men, måste köpa en röd färg!!


I morgon är det måndag. En 4 dagars vecka väntar sen är det påsk!! Då ska alla kycklingar fram och ägg ska målas!!! Öland?? Jaaaaa det är väl min plan i alla fall!!!


Nu är det godnatt!!     

Ovido - Quiz & Flashcards