sannatassa

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Susanna - 31 mars 2010 20:17

Jaa, vad gör man inte för att fröken skrutt ska få lite gott gottis??



  

  


Stefan är iväg och drar el i hans ena systers hus som håller på att byggas.. Det skulle inte ta så lång tid.. hmmm jag får nog lägga mig ensam ikväll.. märker jag! Jaja.. desto mer sängplatts till mig   


I morgon, är det sista arbetsdagen för veckan. Snabbt som attan ska jag hem, svida om och packa sen bär det av ner till Öland. Tråkigt tråkigt att jag får åka sälv ner hela vägen.. Bara jag och hunden. TUR som bara den att bilen är hel så man slipper stanna var 10 mil! Tjänar nästan en timma på det! Fira påsk med familj och släkt, tillbringa lite tid hos min farmor och få på sommardäcken på bilen. Kanske se till att göra en storstädning i bilen när man har tillfälle. Det är ju inte så skoj att stå på en mack och göra det.. ännu en nackdel med att bo i lägenhet..!


Snart april! Då händer mycket!! Agilitykursen drar igång!! Det ska bli SUPERSKOJ! Tänkte ta mig till ölands brukshunklubb i helgen och förträna lite! Ska bli skoj att se, hur det funkar på barmark. I ivnter har vi bara vid FÅ tillfällen kört lite handling utan hinder, och lite lite granna med 1-2 hinder på klubben i tyresö.. Tur för mig att jag är medlem i båda klubbarna   


Nu, blir det kvällspromenad.. sen sängen!!

Ovido - Quiz & Flashcards