sannatassa

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Susanna - 18 februari 2010 15:02

Duktiga duktiga Tassa! Har kört start- och bytes-träning några dagar och himmel av rosenblad duktig hon är. Vilken bra träning det är, att bara gå eller springa runt som en idiot och få med henne med hjälp av bara kroppen! TUR ATT DET SKA KOMMA MER SNÖ NU DÅ SÅ MAN TAPPAR ALL LUST!! Jäkla skit snö.. vill inte ha mer!!

Tassa har fortfarande inte fattat grejjen med spannet. VI har kört massa trix med en låda.. stå på lådan, stå i lådan, stå med framtassarna på lådan, stå med baktassarna i lådan och ja.. allt man kan göra med en låda. Nu har jag avancerat till ett spann.. Tassa fattar inte.. varför? VARFÖR? Tar jag fram lådan så springer hon runt mig och tycker att livet är för jäkla bra.. Tar jag fram spannet.. så sätter hon sig framför och välter det.. gång på gång.. med en blick som säger något i stil  med "stå på ditt jävla spann själv kärring.. ge mig lådan" SKAM DEN SOM GER SIG säger jag!




I morse, när jag gick ut på morgonpromenaden så satt en lapp nere på portdörren. Nu drar det igång igen. Ombildning till bostadsrätt! JIPPIII!! På onsdag är det möte! Oo vad jag längtar tills dess!   






Ovido - Quiz & Flashcards