sannatassa

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Susanna - 25 februari 2010 13:59

Haggorna på jobbet..

Jaa, nu är det ju så att vi har vår bas i Kvantum och jag förstår att ica personalen irriterar sig på att vi är ivägen och tar en del platts.. men, måste man vara så jääävla otrevlig??? Idag, tappade jag tålamodet TOTALT! Jävla -----,vi jobbar där lika mycket som du och har du problem med det, TA DET MED DIN CHEF! Det är HAN som startat samarbetet med oss så har du problem med det ta det med honom, FAN INTE MED MIG! Jag tänker inta ta massa skit och bli undanskuffad, jag har ett arbete att utföra jag också, varör inte hjälpas åt i stället? Om du inte ställer din last ivägen, så kommer jag förbi och du slipper bli irriterad på att jag flyttar på dina saker eller står och väntar ut dig. Ser du att jag är på väg ut, låt mig gå ut innan du går in så har du hela jävla rummet för dig själv! Och nästa gång du fräser åt mig, för att DITT tålamod tar slut.. Då får du räkna med att jag INTE håller lika god min som idag. Trevliga Sanna GER UPP!  Vill ni ha krig? Då ska ni få krig!   


Ombildning till bostadsrätt..

Ja, i förra veckan fick vi ut en lapp att det nu skulle vara möte där en genomgång av kalkyler skulle komma. Det vart möte igår kväll. Mycke gnälliga människor som gjorde det hela till ett ganska roligt möte. Den ena ska vara värre än den andra och "jaaag har minsan hört att..." osv osv.. ja, ni har säkert träffat på personer som KAN! mer än de kan och som VET mer än de.. egentligen vet! Vi hade i alla fall trott på en större kostnad så det hela verkade ut att bli ganska billigt, nu ska ju som sagt 1/3 av alla oss hyresgäster tacka Ja till detta besked och av gårkvällen att tyda kommer vi nog INTE upp i det antalet.. Vi får se!


Underbara igår..

Viiilket väääder!! OOOO herregud!! SLutade i tid och tog med mig Tassa till brukshundklubben för att träna lite. Jag hade ju då fått för mig att det skulle vara plogat sedan sista snöfallet men ICKE.. Vi fick pulsa runt i 20cm snö.. Det blev 3-4 inkallningar och sedan släpade vi fram ett agilityhinder och körde lite hinderbyten. OJ, vilken nytta det var att jag tränat lite byten på våra promenader.. utan hinder alltså. Det gick ju ganska bra med tanke på omständigheterna. Men omständigheter menar jag att Tassa får SPATT av all snö och att inte ha varit på klubben på länge. Det är ju sååå skooooj att vara där! Koncentration vad är det???


SÅÅÅÅ mycket snö det var på markena innan klubben! 5 m höga snöberg. Det är KÖ med lastbilar som kör dit och dumpar det som inte längre får platts kring vägar och hus!


       

Ovido - Quiz & Flashcards