sannatassa

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Susanna - 22 februari 2010 16:00

En lååång dag på jobbet..

Ja, det må jag säga. Ännu ett nytt orderrekord! Jobb från 05.30-15.15 Låång dag! Men himmel vad skoj det blir när lönen kommer! Tur tur att Stefan kunde sävnga förbi hemma för att sällskapa Tassa på en liten kisstur. I anna fall hade de fått klara ut eftermiddagen utan mig. Hade med störtsa sanolikhet gått precis lika bra men tagit liite längre tid!


-23 i morse!!

Godetiiid  vad kaaallt! Bilen orkade knappt att starta och kopplingen hade i stort sett frusit fast. Jösses! Inte förän på parkeringen utanför jobbet hade jag fått bort frosten på insidan av framrutan.. sidrutorna höll sig minsan frostiga hela vägen! Kallt kallt kallt!!



Nu är det dags för mat.. sen ska jag sätta mig i soffan.. det förtjänar jag!!

Ikväll kommer spannet fram igen! Stora framsteg häromkvällen så nu ska vi se vad som smält in!


Ovido - Quiz & Flashcards