sannatassa

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Susanna - 23 februari 2010 17:09

Nu, händer det grejjer.

Jag mailade dem ang att jackan gått sönder och fick svar att lämna in den till en sömmerska.. Höhö.. näedu! Så jag skrev ett nytt mail och skickade med lite bilder. Idag fick jag ett nytt svar. De skickar mig en retyrfraktsedel så att jag gratis kan skicka in jackan till dem så att de får se på "detta bedrövliga exemplar" som de själva utryckte sig. Ja, en jacka för 1500kr ska hålla mer än 3 månader! Speciellt när det ska vara en jacka som är sydd för just hundförare och där det på flera ställen skryts om bra kvalite! 


        


Så får vi väl se.. om de lagar den eller skickar hem en ny! Köpte den i November och har den bara när jag är iväg med hunden så.. vist, den är använd en del men den ska hålla mer än 3 månader!!!


Jobbet idag. Mycket jobb! Många ordrar! Men, det är skoj att det går framåt!! Har så fantastiskt bra kollegor och trotts att det är mycket att göra så finns det lite tid för endel skratt också, vilket det bjuds en hel del på!


Den 20 Mars är det ÖLAND som gäller! Ska bli så skoj att åka hem en sväng! Födelsedagskalas för kusivitamin nr 3! Roligt att träffa släkten! För att inte tala om hur skoj det ska bli att se hur mycke kusinvitamin nr 6 har blivit. Hoppas hoppas hoppas att snön smälter ner lite granna innan!

Ovido - Quiz & Flashcards