sannatassa

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Mycket trevlig kväll med jobbet!

Av Susanna - 21 februari 2010 11:05

Tv-inspelning, är något jag ALDRIG MER täner gå på. Herregud va tråkigt. Omtagningar och pauser på vartannat. Sitta på en platt plaststol i 3 timmar.. nej.. det var verkligen inte skoj! Dessutom var det bara halvkändisar.. bara 1 som man faktiskt viste vem det var!


Men, efter det bar det iväg till en mysig liten resturang! Roligt att så många ville med! Skoj att få träffa våra chaufförer! Dem ser man sällan! Nästa gång hoppas jag på att det inte blir i slutet av månaden.. så man har råd att stanna stanna ute lite längre!   

.. Ska blir skoj att se på måndag.. om Christer tog sig en tripp till Borgholm.. som han sa! Hehehe.. Det är liiite skoj att höra stockholmare som inte kan, försöka prata öländska! Hihihi! Kanske får börja prata mer som hemma på jobbet, så de får lära sig!!


Jaha, Idag är det söndag! Har inte sett Sara inloggad på Facebook så, kanske ingen tärning där idag. Det är i alla fall kurs på klubben i eftermiddag och det ser jag fram emot. Så roligt att se att så många utvecklats ganska mycket de här veckorna! Sen, tycker väl jag, att de har lite tråkiga belöningar på sina hundar. Det ska ju vara SKOJ att träna! Det är mycket låga toner och en liten torr godis när hunden gör rätt. Jag är lite mer, lek och skoj och pipig glad röst! Många av hundarna går lite i sina egna världar och skulle behöva få lite mer motivation till att lyssna på sin förare. Men, det kommer nog! Det är ju några gånger kvar! I alla fall två st har gjort inträdesprov till att gå lydnadskurs sen och det är ju skoj att de vill fortsätta!!


Hade ju varit skoj om i alla fall någon hade haft lite intresse för agility! Jag har ju blivit helt agilityberoende.. Sjuuuukt rolig sport!!!! Men mitt uppdrag är att försöka tjata med Sara och Simba på det till våren! Hehehe jaa bara så du vet Sara.. om du läser detta. Jag kommer tjata tills dess du följer med!!   

 
 
Sara

Sara

21 februari 2010 21:46

ville inte "tvinga" ut dig till mamma , var inte 100 på att dem hade plogat stora vägen . + att jag legat sjuk uppe hos dem i helgen , därav ingen söndagsträning :P men vi får försöka ta den någon annan söndag. och ja , absolut ska jag försöka se om Simba har det intresset :) lovar , bara den äckliga snön försvinner !!

http://pers.wahlman.info

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 7 december 2012 20:02

http://susannasblogg.wordpress.com/

Av Susanna - 18 november 2012 13:09


Igår var vi nere i Berga Naturbruksgymnasiets ridhus på agilitytävling. Bra arrangerat måste jag säga, tydligt och inte massa dötid. Sånt gillar vi! Dessutom var Ninni Lindwall dommare, min absoluta favorit hittills. Hon lyckas alltid komma med rolig...

Av Susanna - 31 oktober 2012 19:52


Sista oktober.. Herregud. På alla gator låg ett fint lager av is i morse. TUR man har en snäll andre hälft, så däcken blev bytta i måndags kväll!    Helgen som var spenderade vi på Öland hos mor och far. Lördag dag tillbringades i färjestaden m...

Av Susanna - 21 oktober 2012 20:02

Man hinner knappt blinka så är helgen över.    I Tisdags körde jag igång en allmänlydnadskurs på ssbk. Jätte skoj! ALLA i denna grupp VILL träna hund och det gör det  hela ännu roligare. Det händer så ofta att folk kommer och tror att det ska ske...

Av Susanna - 13 oktober 2012 14:00


Lördag, solen skiiner på himmeln och jag sitter INNE! Åkte till CRT för att köpa lite väl behövda saker till Tassa. Väl där inser jag att jag glömt plånboken hemma.. Bara att åka hem igen och hämta den, tillbaka till CRT och sen vidare till Maxi. Vil...

Ovido - Quiz & Flashcards